Alates 2020. aasta kevadest kuulub Alu Kool Liikuma Kutsuva Kooli võrgustikku.
Kuulume Alu Kooliga tervist edendavate koolide võrgustikku ja soovime liituda Liikuma Kutsuva Kooli programmiga, et tuua laste koolipäeva rohkem liikumist.
Kõik lapsed ja noored vanuses 5–17 aastat peaksid aktiivselt liikuma iga päev vähemat 60 minutit – see on vajalik eeldus nende tervise, arengu ja ka õppimisvõime jaoks. Selleks, et me saaksime programmiga liituda, täiustame ka Alu Kooli õpilaste ja lasteaialaste päeva erinevate liikumistegevustega.
Meie kool osaleb HITSA poolt korraldatavas DigiKiirendi pilootprogrammis koolimeeskondadele, mille eesmärk on tehnoloogia tark kasutus.
Digikiirendi Alu Koolis – esitlus
Õpetaja Marika lugu on üleval Koolielus https://koolielu.ee/info/readnews/565554/internetikasutust-tuleb-lastele-opetada
Digikiirendi lähtub kooli vajadustest ja suunab digivahendeid igapävases õppetöös kasutama.
Alu Kooli keskkonnatedlikkuse õuesõppeprogramm 2018.a. rahastati 948 euro ulatuses.
Õpilased külastasid Mukre raba, kus neile tutvustati raba elukoosolust.
8.6 Õpetajate ja koolijuhtide professionaalse arengu toetamine“;
„Pädevad ja motiveeritud õpetajad ning haridusasutuste juhid“
TAT kood: 2014-2020.1.02.001002.02.15-0002
Sihtasutsu Innove rahastusel sai teoks Alu Kooli ” Koolipõhise koolimeeskonna õpiüritus”.
Alu Kooli esitatud taotlus projekti ” Väärtuspõhine meeskonnatöö koolis” elluviimiseks rahastati taotlus abikõlbulike kulude kogumaksumuses 4265 euro ulatuses. Projekti abikõlbulikkuse periood 15.03.2018-15.09.2018
Projekti eesmärk:
Ühtse väärtuspõhise koolikultuuriga koostöise meeskonna kujundamine, (kellel on ühine visioon, eesmärk, väärtused ja koostöökokkulepped), et toetada kaasava hariduse rakendamist.
|
· Luua organisatsioonis käitumiskultuur, mis lähtub riiklikus õppekavas püstitatud ja organisatsioonis kokkulepitud väärtustest.
· Analüüsida organisatsiooni liikmete poolt organisatsioonis kokkulepitud väärtusi ja ühist arusaama väärtustest. · Luua lasteaias ja koolis arengukeskkond, mis kannaks endas kokkulepitud väärtusi ja toetaks laste , õpilaste, isiksuste terviklikku arengut. · Luua lasteaias ja koolis ühise õppimise tulemusena lapsi ja peresid toetav keskkond, kus on arengu- ja koostööpõhine õpikäsitus. · Arendada personali enesereflektsiooni oskusi ja vilumusi, et olla oma väärtushoiakutega lastele ja õpilastele eeskujuks. |